លោក ម៉ឹង យូ​​ឡេង ឃុប​ឃិត​​ឲ្យ​​​មាន​​ជញ្ជីង​​ថ្លឹង​​រថ​យន្ត គ្រប់​​ច្រក​ល្ហក​​ក្នុង​​ខេត្ត​កណ្តាល ប៉ុ​ន្តែ​​ថ​វិ​កា​​ជួស​ជុល​​ផ្លូវ បែរ​ជា​​ត្រូវ​​ចំ​ណាយ​​ច្រើន​ជាង​គេ​

​ខេត្តកណ្តាល៖គេ​មិនដឹងថា​ការ​ដឹក​នាំរបស់​លោកម៉ឹងយូ​​ឡេងជា​​ប្រ​ធាន​​មន្ទីរ​​សា​ធារ​ណ​ការ​​ខេត្ត​កណ្តាលដែល​​ឡើង​​ជំ​នួស​​តំ​ណែង​​លោក

ខេត្តកណ្តាល ៖ គេ​មិនដឹងថា​ការ​ដឹក​នាំ របស់​លោក ម៉ឹង យូ​​ឡេង ជា​​ប្រ​ធាន​​មន្ទីរ​​សា​ធារ​ណ​ការ​​ខេត្ត​កណ្តាល ដែល​​ឡើង​​ជំ​នួស​​តំ​ណែង​​លោក មាស សឿន របៀប​​ណា នោះ​ទេ ព្រោះ​​នៅ​​ទូ​ទាំង​​ខេត្ត​កណ្តាល ដែល​ជា​​ច្រក​ចេញ​ចូល​​ដ៏​​សំ​ខាន់ នៃ​រាជធានី​ភ្នំពេញ គ្រប់​ផ្លូវជាតិ​ទាំងអស់​មាន​ជញ្ជីង​ថ្លឹង រថយន្ត​ដាក់តាំង​ជា​អចិន្ត្រៃយ៍ ប៉ុន្តែ​ផ្លូវ​នៅ​ទូទាំង​ខេត្តកណ្តាល មានការ​ខូចខាត​ខ្លាំងជាងគេ​។ ប្រជាពលរដ្ឋ​មួយចំនួន​រិះគន់ថា ក្រោម​ការដឹកនាំ​របស់​លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង មាន​ភាព​អសកម្ម​និង​ពុករលួយ បណ្តែតបណ្តោយ​ឲ្យ​មន្ត្រី ដែល​ដេញថ្លៃ​ប៉ុស្តិ៍ ក្នុង​ការដាក់​ជញ្ជីង ថ្លឹង​រថយន្ត​ផ្ទុក​លើស​ទម្ងន់ ប្រមូល​លុយ​យកទៅ​ច្រក​ហោប៉ៅ​ផ្ទាល់ខ្លួន ហើយ​ថវិកា​ដែល​ត្រូវ​យកទៅ ប្រើប្រាស់​ជួសជុល​ផ្លូវ ទូទាំង​ខេត្តកណ្តាល ក៏មាន​ទំហំ​ច្រើនជាងគេ​បំផុត​។​

 

មន្ត្រី​មន្ទីរ​សាធារណការ មួយចំនួន​បាន​បង្ហើប​ឲ្យ​ដឹងថា ក្រៅពី​អំពើ​បក្ខពួកនិយម​លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង បាន​ចាត់តាំង​មន្ត្រី​ជំនិតៗ របស់ខ្លួន​ឲ្យ​ចុះ​ប្រមូល​លុយ ពី​ទីតាំង​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត ក៏ដូចជា​ការិយាល័យ​ចុះបញ្ជី​យានយន្ត ដែល​ទីនោះ​មានការ បង្ខំ​ឲ្យ​ប្រជាពលរដ្ឋ មក​ធ្វើ​ស្លាក​លេខ​បង់លុយ លើសពី​ការកំណត់ ហើយក៏​មានការ​ល​ក់លេ​ខ​ការ៉េ លេខ​សាម និង​លេខ​រៀង ក្នុងតម្លៃ​ថ្លៃ យកប្រាក់​ទៅ​ច្រក​ហោប៉ៅ​ចែកគ្នា ធ្វើ​មាន​ធ្វើបាន​ផ្ទាល់ខ្លួន​។ កាលពី​ជំនាន់​លោក មាស សឿន ដឹកនាំ​មន្ទីរ​សាធារណការ​ខេត្តកណ្តាល ចេះ​ចែករំលែក​ឲ្យ​មន្ត្រី​តូចតាច គ្រប់​ជាន់ថ្នាក់​បាន​រស់ ប៉ុន្តែ​រហូតមកដល់​ស​ម័​យ​លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង គេ​សង្កេតឃើញ​មន្ត្រី​ដែល​គ្មាន​ខ្សែ​ទុយោ ឬ​មិនសូវ​ស៊ីសង្វាក់​ជាមួយ​លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង រកតែ​ប្រាក់​ចាក់​សាំង ជិះ​ម៉ូតូ​មក​ធ្វើការ ឬ​ផឹក​កាហ្វេ​សឹង​មិនបាន​ផង​។​

 

និយាយ​ពី​ទីតាំង​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត នៅក្នុង​ខេត្តកណ្តាល គឺមាន​ច្រើន​សន្ធឹកសន្ធាប់ គ្រប់​ផ្លូវជាតិ​សំខាន់ៗ​ចេញចូល រាជធានី​ភ្នំពេញ​ទាំងអស់ ដូចជា​នៅ​ចំណុច​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ មាន​ទីតាំង​ក្បែរ​ផ្សារ​ឧដុង្គ ដែល​នៅ​ទីនោះ​មានការ​ដឹកជញ្ជូន ទំនិញ​ឆ្លងកាត់​គគ្រឹកគគ្រេង ទាំងយប់​ទាំង​ថ្ងៃ ទោះជា​ផ្ទុក​លើស​ទម្ងន់​ឬ​មិន​លើស​ទម្ងន់ ក៏ត្រូវ​ចូល​បង់លុយ​ថ្លៃ​ក្បាល​ឡាន ឲ្យ​ទីតាំង​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត ចាប់ពី ១០ ម៉ឺន​ទៅ ១៥ ម៉ឺន​រៀល​ហើយ សម្រាប់​រថយន្ត​ខ្សែ ដឹកទំនិញ ដឹក​ក្រួស​ថ្ម​ខ្សាច់ សុទ្ធតែ​ជាប់​កាតព្វកិច្ច​បង់លុយ​ប្រចាំខែ​ឲ្យ​ក្រុម​ជញ្ជីង ថ្លឹង​រថយន្ត​ដើម្បី​កុំ​ឲ្យ មានការ​រំខាន​។ នៅតាម​បណ្តោយ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១​ក៏មាន​ការដាក់​តាំង​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត នៅ​ចំណុច​ស្រុក​កៀនស្វាយ ដែល​នៅ​ទីនោះ​សូម្បីតែ រថយន្ត​ទួរីស ឬ​រថយន្ត​តាក់ស៊ី ក៏ត្រូវ​ចូល​បង់លុយ​ឲ្យ​ក្រុម​ជញ្ជីង ថ្លឹង​រថយន្ត​ផងដែរ​។

គេ​មិនដឹងថា​គោលការណ៍ ចុះ​ដាក់​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត តាម​ដងផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​១ ឡើង​ដុះ​ស្លែ​ទៅហើយនោះ ធ្វើ​អ្វី​ឲ្យ​ច្បាស់លាស់​នោះទេ ព្រោះ​រថយន្ត​ដឹក​ជ​ញ្ចូ​ន​លើស​ទម្ងន់​ត​ទ្រុង ខុស​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស នៅតែ​មានឱកាស​ដឹកជញ្ជូន​ទំនិញ យ៉ាង​អនាធិបតេយ្យ​បំផុត​។ នៅ​ចំណុច​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១ ទី​ដែលមាន​ការដឹកជញ្ជូន គ្រឿងសំណង់ ផល​កសិកម្ម យ៉ាង​គគ្រឹកគគ្រេង​នោះ គេ​សង្កេតឃើញ​ក្រុម​ជញ្ជីង ថ្លឹង​រថយន្ត​បានដាក់​ប៉ុស្តិ៍​ជា​អចិន្ត្រៃយ៍ ប៉ុន្តែ​មិនដែល​មានការ​បង្ការ បង្ក្រាប​ទប់ស្កាត់​សកម្មភាព ដឹកជញ្ជូន​លើស ទម្ងន់​ឲ្យ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ម្តងណា​ឡើយ​គឺ​ក្រុម​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត នៅតាម​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១ បានត្រឹមតែ​កំណត់​ឲ្យ​ក្រុម​អ្នក​ដឹកទំនិញ លើស​ទម្ងន់​ចូល​បង់លុយ ថ្លៃ​ក្បាល​ឡាន​ចាប់ពី ១០ ដល់ ៤០ ម៉ឺន​រៀល​។

ទោះបី​ជាមាន​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត ប្រចាំ​ការឡើង​ដុះ​ស្លែ ទៅហើយ​ក៏ដោយ ប៉ុន្តែ​ការដឹកជញ្ជូន លើស​ទម្ងន់​បាន​បំផ្លាញ​ផ្លូវ​ស្ពាន នៅ​ចំណុច ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១​សឹង​គ្រប់កន្លែង​ទាំងអស់ ហើយ​មួយឆ្នាំៗ​លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង បាន​រៀប​គម្រោង ស្នើសុំ​ថវិកាជាតិ សម្រាប់​ស្តារ​និង​ជួសជុល ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១ នេះ យ៉ាង​ខ្ជីខ្ជា​បំផុត ដែល​សូម្បីតែ​ក្រុមការងារ អន្តរក្រសួង​ចុះ​វាយតម្លៃ ពី​ផលប៉ះពាល់​ដើម្បី​ស្តារ ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១​ឡើងវិញ ក្រោម​ជំនួយ​របស់​ចិន ក៏​លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង នៅតែ​រក​ឱកាស​ស្នើសុំ​ថវិកា សម្រាប់​ជួសជុល​ផ្លូវ​យ៉ាង​ខ្ជីខ្ជា​ផងដែរ​។ នៅតាម​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២ និង​លេខ​៣ ទី​ដែលមាន​រថយន្ត ដឹក​ក្រួស ថ្ម ខ្សាច់ ផ្ទុក​ចាប់ពី ៨០ តោន​ឡើង​តោន យ៉ាង​គគ្រឹកគគ្រេង ក៏មាន​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត​ចំនួន​២​កន្លែង គឺ​ចាំតែ​រាប់​ក្បាល​ឡាន​យកលុយ​ប៉ុណ្ណោះ​។​

 

​ភាព​អសកម្ម​របស់លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង ដែល​បន្ត​រក្សាទុក​ទីតាំង ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត​ផ្ទុក​លើស​ទម្ងន់ ឲ្យ ប្រមូលប្រាក់​យកទៅ ច្រក​ហោប៉ៅ​ផ្ទាល់ខ្លួន ផ្ទុយ​ពី​គោលការណ៍​របស់ ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​ជា​គំរូ​អាក្រក់​បំផុត នៃ​ការបំផ្លាញ​ចំណូល​ថវិកាជាតិ តាមរយៈ​ការលើក​គម្រោង ជួសជុល​ផ្លូវ​ជាប់​ជាប្រចាំ ប៉ុន្តែ​មានការ​ធូររលុង ឲ្យ​រថយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់ បើកបរ​ឆ្លងកាត់ ដោយ​គ្រាន់តែ​បង់លុយ​ថ្លៃ​ក្បាល​ឡាន ជូន​ក្រុម​ជញ្ជីង​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​រថយន្ត តែប៉ុណ្ណោះ​។ លោក ត្រាំ អ៊ីវតឹក ជា​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​គួរតែ ពិនិត្យមើល​ឡើងវិញ ពី​ភាព​អសកម្ម​របស់លោក ម៉ឹង យូ​ឡេង ហើយ​ក្នុងករណី​ចាំបាច់ គួរតែ​លុបបំបាត់​ការដាក់​ជញ្ជីង ថ្លឹង​រថយន្ត​ជា​អចិន្ត្រៃយ៍ នៅតាម​ដងផ្លូវ​ជាតិ​ក្នុង​ខេត្តកណ្តាល ដែល​ផ្ទុយ​ពី​គោលការណ៍ ណែនាំ​របស់​ថ្នាក់លើ​៕

Wat 011013



Source from: watphnom-news.com

No comments:

Post a Comment